مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 15:552021-12-08دانش

 دکتر «پیمان صالحی» معاون پژوهشی وزارت علوم شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، دکتر زلفی گل در این حکم انتصاب خطاب به دکتر صالحی آورده است؛ - دکتر محمد علی زلفی گل؛ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، دکتر پیمان صالحی را به عنوان معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، دکتر زلفی گل در این حکم انتصاب خطاب به دکتر صالحی آورده است؛ باعنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب می شوید.

انتظار می رود با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی و توجه به راهبرد های اساسی دولت مردمی و برنامه های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری مدیران و کارکنان (یاوران علمی) آن معاونت و دانشگاه ها، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری کشور با رویکردی تحول گرایانه و مساله محور در راستای نیل به تمدن نوین اسلامی به انجام رسانید.

_ توجه ویژه به تحقیقات بنیادی و کاربردی در حوزه علوم انسانی و اجتماعی در جهت حل مشکلات جامعه و افزایش سهم جمهوری اسلامی در گسترش مرز های دانش این حوزه ها_فعال سازی دبیرخانه شورای علوم، تحقیقات و فناوری با نصب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 دکتر «پیمان صالحی» معاون پژوهشی وزارت علوم شد

 دکتر «پیمان صالحی» معاون پژوهشی وزارت علوم شد